Alingsås

Sitter på tåget till Alingsås nu. Hatar att åka tåg det är så segt men mest av allt hatar jag SJ, dom suger verkligen.
Beställde Sms biljett igår när jag bokade, Nyhet på SJ's hemsida.
Betsäll det inte om ni åker tåg! Man skulle få en biljett som bekräftelse på att man '' Chekat in'' jag fick 11(!) sms.Sen när jag skulle hämta ut biljetten så sår det att ''bokningen ej är genomförd och inga pegar kommer att debiteras mitt konto'' men efter 11 bekräftnings sms och ett mail  så tycker man ju at bokningen borde vara genomförd
  + att dom gör sin hemsida krångligare och krångligare och höjer priserna till summor man inte vill betala för detta skit bolag.
Tacka vet jag SAS, även fast det inte är miljövänligt att flyga så går det både snabbare och är billigare.

Nog om det.
Är ganska trött idag, blev dålig sömn inatt och mycket sura miner hemma.
Tycker det är tråkigt med tjaffs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0