Första Januari 2009

Nya året är in firat, super trevlig kväll hemma hos Carl igår! och det känns i huvudet idag.
Nu känns det som om vi har pratat tillräckligt mycket om 2008 så vi lämnar det bakom oss. Inte för att jag vill glömma det. 2008 är ett år som  kommer ligga mig varmt om hjärtat. Så mycket fantastiska saker som jag har varit med om, och dessutom träffat världens finaste pojkvänn =)
Nåja, har varlit lite seg hela dagen. Madelene kom hit en sväng och vi satt och pratade en stund.
Sen satt jag mig vid datorn och kollade runt lite, och kom in på skor.. Jag och skor är inte bra, något som jag igentligen borde hålla mig ifrån!
Det slutade iallafall i att jag beställde 4 Par. Här är dom
'
De svarta Espadrillos'en är mina favoriter.
Kvällen får bli lugn för min del, har nyss fått i mig något att äta för det blev dåligt med det på dagen.
Så tänkte nog hoppa i säng ganska så snart så kanske man är lite piggare imorgon!
Hoppas ni får ett super bra 2009, för det ska jag ha.

Kommentarer
Postat av: Johan

Fyra par skor?! Har du fått skohetsvansinne? När ska du ha tid att ha alla de skorna på dig? Mon dieu...

2009-01-04 @ 10:17:23
Postat av: .Anna

Du vet att jag gillar skor :)

Nu kan jag ju variera lite!

2009-01-04 @ 13:18:29
URL: http://annaangeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0