Soffpotatis

Ja, idag har jag varit en riktig soffpotatis! Igår med för den delen.
Ana kom över idag, jätte roligt har inte träffat henne på flera månader, sjukt! Vi har iallafall som sagt spenderat hela kvällen i min soffa och skrattat/gråtit åt filmer, och tro mig jag kan gråta som en tok till filmer.
Nu känner jag mig faktist lite ensam? Jag som sa tidigare idag att jag ''bara skulle njuta av ensamheten'' när man väl är ensam hemma, men se på fan.  
Känner hur jag börjar bli förkyld också, har kännt det på mig i 2 veckor men det verkar inte som att förkylningen vill slåt ut nångång.
Lina,Jossan,Lars och pappa (dem som jag umgåtts med mest under de här veckorna) har varit riktigt förkylda/vinterkräksjuka men inget verkar ha tagit riktigt på mig, peppar peppar..
 
Imorgon ska jag iallafall träffa Sara som jag inte träffat sen hon var och hälsade på mig i Stockholm, kan bli trevligt!
Så ska ta och hoppa i säng nu och somna till någon bra film.
                        
   Mindre än en vecka kvar nu, idag har varit den jobbigaste dagen av de alla.         
Saknar dig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0