Back in Malmoe

Nu var det länge sen som jag skrev, men jag har haft fullt upp. 
Är iallafall tillbaka i Malmö sedan den 12/1, ganska skönt.
Det har hänt en hel del under de här 2 veckorna och nästan bara bra saker tycker jag.

Har hunnit med att skaffa jobb, kommer jobba som eventförsäljare på SATS ett par månader framåt, kan bli riktigt roligt efter som att det är riktigt trevliga personer som jag kommer att jobba med. 
det har öppnat ett nytt SATS här där vi bor som ligger intill en galleria som öppnar i mars, SATS entré som hade invigning i Lördags. Jag och Johan var dit och kollade och det var ett riiiktigt fräscht gym. Gymmet är byggt på 3.e våningen och det är dubbelvåningar så gymmet ligger högt upp i ett hus och det är glas väggar så man ser ut när man tränar vilket är riktigt skönt efter som att det ligger så högt upp (även fast utsikten kanske inte är så rolig egentligen) så det är givet vart jag kommer att börja träna om det hinns med. 
Nyhet på SATS är Afrodans , det blev jag riktigt sugen på att testa!

Vi har också hunnit med en sväng till Köpenhamn förra veckan, jätte mysig dag med Johan blev det. 
Hittade mitt favorit café Joe & the juice som har världens godaste färskpressade juicer! 


Denna vecka så har vi varit sjuka båda två, förkylning som inte ger sig.
Förkylning, urinvägsinfektion och feber är inte roligt att ha på samma gång, men det börjar kännad bättre nu! 

Just ja, i Juni ska vi gå på Bruce Springsteen på Stadion, efter som att min kära pojkvän insisterar :P
Nejdå, det ska bli trevligt även om det inte är riktigt min kopp av te. 



Kommentarer
Postat av: jossan

ja det låter ju som du har haft fullt upp, så du är ursäktad från att inte ha uppdaterat bloggen ;)

2009-01-26 @ 14:11:19
URL: http://j0zz4n.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack haha..

2009-01-26 @ 14:16:35
URL: http://annaangeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0