-14

Sov jätte länge idag klockan var 11.25 när jag vaknade, skönt. Det blev en sen kväll igår, men mysigt var det!
Var först ute och käkade med Madde och Moa sedan åkte vi hem till mig och hade spelkväll med Lina och jossan.

Just ja, igår fick jag reda på en sak om Jossan som jag inte vetat om, jag var i chok tillstånd satt bara och skrattade. Men hon påstår att hon sagt det till mig förr men det har jag inget minne av alls! och to mig, jag skulle aldig glömt det.
Ska inte skriva vad det är här, om det inte e ok med jossan.
Ikväll blir det nog filmkväll hemma hos mig, kan bli trevligt det också. Så för mig blir det iallafall en lugn dag med tanke på att det nästan är  -14 ute så känns det inte så lockande att gå ut heller!

Kommentarer
Postat av: jossan

HAHAHA MEN ANNA DÅ ! :D haha ingen hemlighet att jag har 8 syskon direkt, trodde jag alla visste, utom du då tydligen :P vart har du hållit hus egentligen haha

2009-01-04 @ 13:55:05
URL: http://j0zz4n.blogg.se/
Postat av: .Anna

I garderoben, kom ut igår HAHAHAHA

Men seriöst och alla e HEL Syskon, ja jävlar ja.

Men jag var lite trött också, kanske var därför som jag var helt borta!

men roligt var det iallafall! haha, ses ikväll :)

2009-01-04 @ 14:25:56
URL: http://annaangeliica.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv. Tack för tipset! Litar på dig eftersom att du har strålande hy ;)

2009-01-04 @ 16:43:26
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0